close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שייט בהרצליה על יאכטה יוקרתית - הפלגות יוקרה

מערכת שורשיט אדר א, תשפד28/02/2024

שיט על יאכטות מאחד את כולם- כולם חולמים על יאכטה יוקרתית ופרטית שתיקח אותם לכמה שעות של שקט בין הגלים

תגיות:
צילום: freepik

שייט בהרצליה

צילום: freepik
על יאכטה יוקרתית הפך להיות הבון טון החדש בקרב כולם – בין אם מדובר באנשי עסקים עשירים ובין אם אלה סטודנטים: כולם חולמים על יאכטה יוקרתית ופרטית שתיקח אותם לכמה שעות של שקט בין הגלים.

למה לחלום? אתם יכולים לשכור יאכטה לכמה שעות ולהפליג!
נשאלת השאלה, מה עושים במהלך השייט?האם סתם נשענים על המעקה ובוהים בים? האם משחקים קלפים? מצלמים סלפי? ובכן, כל התשובות נכונות ועוד! יש הרבה דברים שאפשר לעשות על הסיפון של היאכטה. להלן כמה רעיונות של חברת גלי נעמה השכרת יאכטות:

נכון? כאשר מדברים אתכם על שייט בהרצליה על יאכטה יוקרתית אתם מדמיינים את עצמכם שרועים על הסיפון ומשתזפים? ובכן, יש לזה סיבה טובה: אנחנו ממליצים להשתזף על הסיפון שזו דרך מצוינת להירגע וליהנות מהחופש הקצר שלקחתם לעצמכם, ובנוסף, הכי כיף להשתזף כשאף אחד לא מפריע לכם בלב ים, שם השמש הכי חזקה ומלטפת.

צלילה ורכיבה על אבוב: צלילה היא דרך מצוינת לראות את בעלי החיים הימיים הקטנים ששוחים ליד היאכטה כל השנה, ורכיבה על אבוב הקשור ליאכטה זה הספורט הימי הכיפי בעולם, שיכניס לכם המון אדרנלין וגם ירענן אתכם. חברת גלי נעמה השכרת יאכטות מאפשרת כמובן ירידה למים אבל מבחינת הבטיחות זה כרוך באישור הסקיפר, וזה תלוי במצב הים.

סלפי! לא יתכן שתבלו באירוע מהמם על יאכטה יוקרתית, ולא תתעדו את זה לרשתות החברתיות שלכם, נכון? מקמו את עצמכם במיקומים הכי פוטוגניים ותתחילו לצלם את עצמכם על היאכטה.

גלי נעמה השכרת יאכטות מציעים ללקוחותיהם במהלך ההפלגות משחקים חברתיים – יש הרבה משחקי חברה מהילדות שעושים כרגע קאמבק, שמתם לב? למשל משחק חבילה עוברת, שיכול להכניס כל כך הרבה צחוקים ועליזות לשייט שלכם. כל מה שעליכם לעשות זה רק לעטוף איזה חפץ קטן והיתולי בהרבה מאוד שכבות של נייר עיתון, ובכל שכבה להכניס פתק עם משימה מצחיקה. למשל, לקפוץ על רגל אחת ולשיר תוך כדי איזה שיר העצמה נשית של ביונסה (והכי מצחיק, אם זה ייפול דווקא לידיים של גבר מסוקס). אפשר גם להביא קלפים, ואם אתם זוג, אפשר פשוט להשתרע אחד ליד השני על הסיפון, להביט באופק התכול ולשוחח בנחת.

הפלגות יוקרה עם פיקניק
שייט בהרצליה על יאכטה יוקרתית בשילוב פיקניק על הסיפון היא דרך מצוינת לאכול ארוחה קלילה, ליהנות מהנוף ולהירגע תוך כדי. אתם יכולים לארגן לעצמכם ארוחה קלילה וכיפית של פירות, ירקות, ממתקים, נשנושים – כל מה שבא לכם, או לבקש מחברת גלי נעמה השכרת יאכטות שיארגנו לכם קייטרינג טעים על היאכטה.

עם כל הכבוד, יש הרבה דברים רגועים לעשות על יאכטה פרטית, אבל לא בשביל זה התכנסנו פה, נכון? הכי כיף זה להזמין חברים לשייט, ולעשות מסיבה שמחה ותוססת, לרקוד, לשיר במיקרופון (אפשר לערוך תחרות קריוקי בלי שאף שכן יעלה לדפוק לכם בדלת בגלל הרעש), ולהרגיש על גג העולם. בעצם, בלב הים – זה עוד יותר טוב. שייט בהרצליה על יאכטה יוקרתית עם גלי נעמה השכרת יאכטות 0504600470

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה